Zingen met senioren

Veel senioren zijn opgegroeid met de Hobbe van Baerdt. Wellicht zijn sommigen niet (zelf) meer in staat om te komen bij een kerkdienst of evenement. Daarom brengen wij de activiteit naar hen (via de ringleiding). Uiteraard hopen we dat er toch heel ouderen zelf zullen komen (al dan niet met hulp van kinderen en/of kleinkinderen). Even terug in de tijd. Even heerlijk meezingen met denkende en bekende liederen, zowel christelijke als volksliederen!

Muziekvereniging Excelsior uit Ouwsterhaule en het vrouwenkoor Brûzenije uit Joure (e.o.) verlenen hun medewerking.

Dit bijzondere samenzijn duurt een uur en nadien kunnen we gezellig nakletsen onder het genot van een kopje koffie of thee. De entree is GRATIS, wel zal er na afloop voor de te maken onkosten een collecte zijn. Consumpties zijn voor eigen rekening.

Het concert is live te volgen via pgjoure.nl

Als dit geen goed voornemen is?!  Samenzang voor jong en oud… Organisatie: stichting vrienden van de Hobbe van Baerdt kerk.